מידת הצמיג | 180/55ZR17 + 120/70ZR17 |
זמינות במלאי | במלאי מיידי |
יצור צמיג קדמי | 40-2022 |
יצור צמיג אחורי | 48-2022 |
ניתן להרכיב צמיגים עד 5 שנים מיום היצור שלהם ללא דאגה כאשר הצמיגים אוכסנו כהלכה ביצועיהם יהיו כפי שיצאו מהמפעל ביום יצורם. | |
מחיר מלא | 3500.00 ₪ |
קוד מהירות | קדמי :58W מתאים לנסיעה במהירות של עד 270 קמ״ש קוד עומס 58 למשקל עד 236 ק״ג אחורי :73W מתאים לנסיעה במהירות של עד 270 קמ״ש קוד עומס 73 למשקל עד 365 ק״ג |
מקט | 3617100225654 |
צמיגי RR Metzeler Sportec M9 סע על הלא צפוי. קו התיוג הפשוט של Metzeler ל- M9 RR רומז על מגוון הכישרונות הרחב של הצמיג הזה. אופנועי היפרספורט מביאים את הכוח (בוודאות). צמיגי ה- M9 RR מביאים את הרבגוניות. הנסיעה היומית, דרך הקניון האהובה עליכם או טיול בסוף השבוע מציעים סט של תנאי רכיבה בלתי צפויים יותר משעות אחר הצהריים הממוצע במסלול. צמיגי ה- M9 RR עונים על צרכיהם של רוכבים שייקחו את דרכם, אולם הם יכולים להשיג אותם - מרחובות עירוניים לכבישים אחוריים לכבישים מהירים בין עירוניים. עקוב אחר ימים. מהנדסי מצזלר, שנולדו בעידן חיישני הפה, IMUs וסיוע במתיחה, היו בראשם עזרי רכיבה אלקטרוניים מתחילת התפתחות ה- M9 RR. מכלול כפול מתחם משמש בכל האפשרויות הקדמיות והאחוריות. המתחמים המעורבים מאזנים את בניית הפגר הכבדה יותר עם המדרכה החיצונית והרכה יותר, כדי להפחית את ההפרעה בין הרוכב לאופניים כאשר עזרי הרוכבים האלקטרוניים מתערבים. בבדיקה בתנאים רטובים ויבשים השתמשו בפאנל רחב של אופניים בעלי מפרט גבוה כדי לרשום את התנהגות מערכות היצרנים השונות למתיחה, בלימה, דעיכה אלקטרונית, בקרת גלגלים וכו '. זהו הצמיג הראשון של 100% תרכובת סיליקה של מטזלר ששוחרר בקטגוריית העל-ספורט. בגלל זמן החימום הקצר שלו ואחיזת מזג האוויר הרטובה התקשורתית, מתחם זה מוכן לריב על כביש או מסלול ללא קשר למזג האוויר. תערובת הסיליקה המלאה מתנגדת לחימום יתר ומטפלת ביעילות במחזורי חום לאורך חיי הצמיג. בלוקי כתפיים חלקלקים ופרוצים יוצרים אחיזה מתמדת על מסלול ההר במהלך זוויות רזות קיצוניות. חריצים דרכיים באמצע הכתפיים והמרכז זורמים בצורה חלקה כדי לגרש מים ומספקים קשר ישיר עם האספלט. בנוסף להתנגדות טובה לניקוב, מהנדסי מצלר ראו עלייה בקילומטראז 'ביותר מ- 10% בהשוואה לקודמת Sportec M7 RR. מה שמשמעותי יותר הוא יכולתו של M9 RR לשמור על ביצועים רטובים ויבשים בהמשך אורך החיים היעיל שלו. לעומת התחרות, הקלו מאוד על ההשפעות המזיקות של הגיל והקילומטראז '. כשמגיע הזמן להכין מעט גומי טרי על חישוקיכם, צמיגי ה- M9 RR ימשיכו לספק רמות ראויות להערכה של אותה תחושה וביצועים צמיגים טריים. מאפיינים: צמיגי היפרספורט מגוונים דרך, מסלול וגשם מוכנים הנדסה עם עזרי רכיבה אלקטרוניים בראש בנייה כפולה מורכבת קדמית ואחורית בכל הגדלים מופחת זמן לטמפרטורה צמיג העל הסופר-פורסט הראשון של Metzeler דפוס דריכה מורכב ומתקדם מעורר אמון בתנאים רטובים צפו רווחים של 10% קילומטראז 'לעומת דגמי M7 RR W-מדורג עבור מהירויות של עד 168 קמ"ש
מידת הצמיג | 180/55ZR17 + 120/70ZR17 |
זמינות במלאי | במלאי מיידי |
יצור צמיג קדמי | 40-2022 |
יצור צמיג אחורי | 48-2022 |
ניתן להרכיב צמיגים עד 5 שנים מיום היצור שלהם ללא דאגה כאשר הצמיגים אוכסנו כהלכה ביצועיהם יהיו כפי שיצאו מהמפעל ביום יצורם. | |
מחיר מלא | 3500.00 ₪ |
קוד מהירות | קדמי :58W מתאים לנסיעה במהירות של עד 270 קמ״ש קוד עומס 58 למשקל עד 236 ק״ג אחורי :73W מתאים לנסיעה במהירות של עד 270 קמ״ש קוד עומס 73 למשקל עד 365 ק״ג |
מקט | 3617100225654 |
צמיגי RR Metzeler Sportec M9 סע על הלא צפוי. קו התיוג הפשוט של Metzeler ל- M9 RR רומז על מגוון הכישרונות הרחב של הצמיג הזה. אופנועי היפרספורט מביאים את הכוח (בוודאות). צמיגי ה- M9 RR מביאים את הרבגוניות. הנסיעה היומית, דרך הקניון האהובה עליכם או טיול בסוף השבוע מציעים סט של תנאי רכיבה בלתי צפויים יותר משעות אחר הצהריים הממוצע במסלול. צמיגי ה- M9 RR עונים על צרכיהם של רוכבים שייקחו את דרכם, אולם הם יכולים להשיג אותם - מרחובות עירוניים לכבישים אחוריים לכבישים מהירים בין עירוניים. עקוב אחר ימים. מהנדסי מצזלר, שנולדו בעידן חיישני הפה, IMUs וסיוע במתיחה, היו בראשם עזרי רכיבה אלקטרוניים מתחילת התפתחות ה- M9 RR. מכלול כפול מתחם משמש בכל האפשרויות הקדמיות והאחוריות. המתחמים המעורבים מאזנים את בניית הפגר הכבדה יותר עם המדרכה החיצונית והרכה יותר, כדי להפחית את ההפרעה בין הרוכב לאופניים כאשר עזרי הרוכבים האלקטרוניים מתערבים. בבדיקה בתנאים רטובים ויבשים השתמשו בפאנל רחב של אופניים בעלי מפרט גבוה כדי לרשום את התנהגות מערכות היצרנים השונות למתיחה, בלימה, דעיכה אלקטרונית, בקרת גלגלים וכו '. זהו הצמיג הראשון של 100% תרכובת סיליקה של מטזלר ששוחרר בקטגוריית העל-ספורט. בגלל זמן החימום הקצר שלו ואחיזת מזג האוויר הרטובה התקשורתית, מתחם זה מוכן לריב על כביש או מסלול ללא קשר למזג האוויר. תערובת הסיליקה המלאה מתנגדת לחימום יתר ומטפלת ביעילות במחזורי חום לאורך חיי הצמיג. בלוקי כתפיים חלקלקים ופרוצים יוצרים אחיזה מתמדת על מסלול ההר במהלך זוויות רזות קיצוניות. חריצים דרכיים באמצע הכתפיים והמרכז זורמים בצורה חלקה כדי לגרש מים ומספקים קשר ישיר עם האספלט. בנוסף להתנגדות טובה לניקוב, מהנדסי מצלר ראו עלייה בקילומטראז 'ביותר מ- 10% בהשוואה לקודמת Sportec M7 RR. מה שמשמעותי יותר הוא יכולתו של M9 RR לשמור על ביצועים רטובים ויבשים בהמשך אורך החיים היעיל שלו. לעומת התחרות, הקלו מאוד על ההשפעות המזיקות של הגיל והקילומטראז '. כשמגיע הזמן להכין מעט גומי טרי על חישוקיכם, צמיגי ה- M9 RR ימשיכו לספק רמות ראויות להערכה של אותה תחושה וביצועים צמיגים טריים. מאפיינים: צמיגי היפרספורט מגוונים דרך, מסלול וגשם מוכנים הנדסה עם עזרי רכיבה אלקטרוניים בראש בנייה כפולה מורכבת קדמית ואחורית בכל הגדלים מופחת זמן לטמפרטורה צמיג העל הסופר-פורסט הראשון של Metzeler דפוס דריכה מורכב ומתקדם מעורר אמון בתנאים רטובים צפו רווחים של 10% קילומטראז 'לעומת דגמי M7 RR W-מדורג עבור מהירויות של עד 168 קמ"ש