מדיניות החזרות והחזר כספי

במידה ואינכם מרוצים מהצמיגים שרכשתם ואתם מעוניינים להחזירם זה כמובן אפשרי!



תקופת הביטול / מסגרת זמן

ניתן להחזיר צמיגים שנרכשו באתר עד 14 ימים מיום יציאת הצמיגים אליכם

ניתן לבטל את ההזמנה עוד לפני יציאת הסחורה אליכם במידה ואינם יצאו עדיין למשלוח


אמצעים להחזר כספי

החזר כספי ינתן באותה צורה שבה שילמתם, לדוגמה: אם שילמתם בכרטיס אשראי, תזוכו לכרטיס האשראי בסכום העסקה

במידה ותצטרכו עזרה בהבאת המוצר חזרה אלינו נוכל לעזור לכם תמורת שליחת שליח לאיסוף הצמיג מכם בשווי השווה למשלוח רגיל 60 שקלים


מוצרים פגומים, שניזוקו במשלוח או מוצר לא נכון

במידה וקיבלתם מוצר פגום, או שניזוק במהלך המשלוח או לחלופין במידה וטעינו ושלחנו אליכם את המוצר שלא אותו הזמנתם אנו נבצע משלוח / נדאג לאסוף ממכם את המוצר על חשבוננו ולהחליפו.


איך ניתן להתחיל תהליך החזרה או ביטול?

על מנת להתחיל בתהליך החזרה יש ליצור איתנו בקשר באחד מהדרכים הבאות:
- טלפונית במספר 054-9200911
- באימייל כפי שמופיע בתחתית האתר


עלויות שילוח במקרה של ביטול

במידה ואינכם יכולים להביא להביא את המוצר אלינו בעצמכם, נוכל להוציא אליכם שליח בעלות של 60 ש״ח כולל מע״מ

החזרות ניתן לבצע לכתובת המחסן שלנו בלבד בראשון לציון, לתיאום יש ליצור קשר טלפוני איתנו

חיוב על עלות משלוח חוזר במקרה של דחיית המשלוח

במידה ותסרבו לקבל את החבילה שכבר הגיע עם שליח לדלת שלכם, תחוייבו בדמי המשלוח בסך 60 ש״ח שכן אנו שילמנו לחברת המשלוחים על המשלוח. ביטול העסקה אינו כולל החזר עבור דמי המשלוח ששולמו ולא ניתן לקבלו בחזרה - גם במידה ובעסקה עצמה המשלוח כביכול בחינם. בחשבונית המס שאותה אתם מקבלים יצויין דמי משלוח כמוצר נפרד הכלול במחיר המשוקלל של העסקה.


ניתן ומומלץ לעיין בתנאי השירות והשימוש שלנו כדי לקבל מידע נוסף על השימוש באתר
תנאי השימוש באתר


גם אם אתם מחזירים מוצרים מכל סיבה שהיא, מקווים שחווית השירות שלכם עדיין הייתה טובה ונעימה ובמידה ולא נשמח לשמוע ממכם ולקבל ביקורת - אנחנו כאן בשבילכם ומעוניינים להשתפר ולדעת אם יש משהו שניתן לשפר ברמת השירות שלנו